Pisanje-besedil.si
  • O nas
  • Ponudba
  • Cenik
  • Reference
  • Kontakt
  • Blog
  • English
Scroll down
  • Pisanje besedil

Ustvarite besedila, ki jih nujno potrebujete za kar najbolj prodajno uspešen črni petek doslej

7. 11. 2022
Veronika
0 Comments

Bliža se črni petek, dan, ki je dobro znan kot eden od najbolj prodajno pomembnih dni v letu. Dejstvo je pač, da lahko na ta dan občutno izboljšate prihodke svojega podjetja, saj so ljudje v tem času resnično pripravljeni na (včasih kar malce brezglavo) nakupovanje. A če na črni petek ne boste dobro pripravljeni, boste to priložnost žal zamudili.

Danes bomo pogledali, kako vam lahko dobra besedila pomagajo optimizirati vaše spletno mesto in vaše marketinške aktivnosti, da bo letošnji črni petek za vaše podjetje kar najbolj uspešen.

Korak #1: Pripravite besedila za družabna omrežja

Prepričani smo, da je vaša ponudba za črni petek res fenomenalna – a če ljudje zanjo ne bodo vedeli, je čisto vseeno, če je sploh nimate. Družabna omrežja so dandanes kraj, kjer ljudje iščejo ideje za nakupe, preživljajo ogromno svojega prostega časa in neredko sprejmejo kakšno povsem spontano, včasih malce nepremišljeno in za vas kot prodajalca seveda zelo dobro odločitev.

Poskrbite torej, da bodo vaše objave in oglasi za družabna omrežja jasno odražali vašo aktualno ponudbo, obenem pa bodo dovolj privlačni, da bodo pritegnili pozornost vaših potencialnih kupcev.

Korak #2: Ustvarite posebno pristajalno stran za črni petek

V času črnega petka je najbolje, da stranke, ki obiščejo vašo spletno stran, takoj zagledajo ponudbo, ki ste jo pripravili ob tem prazniku. Tako boste namreč poskrbeli, da bodo privlačne akcije takoj ujele njihovo pozornost in jih premamile v nakup. Odlična ideja za pristajalno stran je tudi kak odštevalnik, ki jasno odšteva, kako dolgo bodo znižane cene še na voljo, in tako ustvarja občutek nujnosti.

Dejstvo je pač, da je črni petek eden od največjih prodajnih obdobij leta, zato se je treba zanj nekoliko bolj potruditi – tudi z ustvarjanjem posebne pristajalne strani. Le tako boste namreč dosegli rezultate, s katerimi boste lahko resnično zadovoljni.

Korak #3: Spišite privlačne prodajne maile

Če imate to srečo, da imate že dovolj veliko bazo strank, ki so vam dovolile, da jim svoje ponudbe pošiljate kar prek e-pošte, bi to vsekakor veljalo izkoristiti. E-mail namreč spada med najbolj učinkovita marketinška orodja, zato je tudi eden od najboljših načinov za promocijo vaše prodajne akcije ob črnem petku.

Privlačni prodajni e-maili bodo predstavili vašo ponudbo, v strankah vzbudili zanimanje ter jih spodbudili, da obiščejo vaše spletno mesto in opravijo nakup. Seveda bo najbolje, da pripravite kar celotno serijo e-mailov, ki bo stranke učinkovito nagovarjala pred, med in po črnem petku. In še eno pomembno pravilo, ki ga nikakor ne moremo dovolj poudariti: poskrbite, da bodo naslovi vaših mailov kar najbolj privlačni in mamljivi. V času črnega petka boste imeli namreč kar nekaj konkurence v nabiralnikih svojih prejemnikov, zato boste morali izstopati.

Korak #4: Pripravite nakupovalni vodič

Tole bo zvenelo malce nenavadno – a če strankam poveste, kaj naj kupijo, boste precej povečali možnost, da bodo nakup dejansko tudi opravile. Dejstvo je pač, da je dandanes ponudbe skorajda preveč, da je izbira preprosto preobsežna in da se ljudje zato kar malce težko odločijo, kaj naj kupijo – zato nakupa na koncu sploh ne opravijo.

Če si boste vzeli nekaj časa in pripravili kakovostne nakupovalne vodiče, v katerih boste strankam podali vse potrebne informacije, jim predstavili vse prednosti in slabosti posameznih izdelkov ter jim ponudili vso pomoč, ki jo potrebujejo, ste na zelo dobro poti, da boste občutno izboljšali svoje prodajne rezultate. Bolj kot boste potencialnim strankam stvari olajšali, večja je možnost, da bodo nakup tudi opravile!

Korak #5: Ne pozabite na kak članek

Vsako spodobno spletno mesto ima seveda tudi kak kotiček s članki, kjer redno objavlja nasvete, novice, vodiče ter druge zanimive in uporabne vsebine. Morda je sedaj skrajni čas, da si ga omislite tudi vi!

Da ne bo pomote – vsebinski marketing je tek na dolge proge in članek, ki ga boste objavili tik pred črnim petkom, vam verjetno ne bo prinesel kakšnih opaznejših rezultatov. A če si obetate kakršnokoli korist od vsebinskega marketinga, boste enkrat z njim pač morali začeti. In zakaj ne bi bil ta enkrat kar zdaj?

Korak #6: Pošljite tudi kakšen SMS

SMS marketing v zadnjem času postaja vse bolj priljubljen – številna podjetja z njim namreč dosegajo odlične rezultate. Kako to? No, SMS marketing pri nas še ni tako zelo razvit, zato je konkurence vseeno malce manj, obenem pa potencialne stranke nagovarja točno tam, kjer (resnici na ljubo) preživijo največ svojega časa – na njihovem pametnem telefonu. Za resnično uspešen črni petek tako nikar ne pozabite spisati nekaj privlačnih in učinkovitih kratkih sporočil.

Korak #7: Izboljšajte opise svojih izdelkov

Opisi izdelkov so tisti, ki bodo vaše potencialne stranke spodbudili, da opravijo nakup, zato se vam pri pisanju vsekakor splača potruditi. Osredotočite se predvsem na prednosti, ki jih vaši izdelki oziroma storitve prinašajo kupcem – le suhoparno naštevanje lastnosti nikakor ne bo dovolj, da ljudi prepričate v nakup.

Opisi izdelkov morajo biti vabljivi, privlačni, povedati morajo zgodbo o vašem izdelku in to na način, da se mu stranke preprosto ne morejo upreti. Jasno morajo predstaviti, kako bodo vaši produkti strankam izboljšali življenje, pri tem pa uporabljajo besede in fraze, ki v strankah vzbudijo prava čustva.

Dejstvo je, da je ustvarjanje dobrih opisov izdelkov nikakor ni enostavno delo, saj zahteva kar nekaj znanja, kreativnosti, prakse in izkušenj. Ta besedila namreč predstavljajo vaše glavno prodajno orožje, zato morajo res dobro opraviti svoje delo.

Nimate časa? Ne veste, kako bi se lotili zadeve? V resnici nimate talenta ali veselja za pisanje?

Brez skrbi, z veseljem za pripravo besedil poskrbimo namesto vas. Na področju tekstopisja imamo več kot 15 let izkušenj, sodelujemo s številnimi različnimi podjetji doma in v tujini ter dobro poznamo različna področja.

Vabimo vas, da nam pošljete svoje povpraševanje na e-poštni naslov info@pisanje-besedil.si in v najkrajšem možnem času vam bomo pripravili ponudbo. Pohitite, črni petek se bliža!

content marketing copywriting črni petek vsebinski marketing

5 tipov vsebin, ki jih potrebujete za boljše prodajne rezultate v praznični sezoni

Theme by The WP Club. | Proudly powered by WordPress

Naša spletna stran za boljše delovanje uporablja piškotke. Strinjam se!
Če vam ti ne teknejo, kliknite za več informacij. Več
Piškotki

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT