Praznična sezona je pred vrati – in čeprav vas božične pesmi, pisane lučke in dejstvo, da vas bodo pod drevescem pričakala darila, od 12. leta naprej morda ne ganejo več tako zelo, pa bi vas moralo to vseeno še kako zanimati. Praznična sezona je namreč tudi najpomembnejše prodajno obdobje celega leta, zato bi bilo škoda, da ga ne bi izkoristili.
Želite letos prodati več? No, na to vprašanje odgovor že poznamo, malce bolj zapleten pa je odgovor na naslednje vprašanje: kako lahko letos prodate več? Odgovor se skriva v učinkoviti marketinški strategiji, pri kateri pomembno vlogo igrajo tudi dobra, prodajno usmerjena besedila. In katera so tista, brez katerih v prazničnem času (pa tudi sicer, če sanjate o vrhunskih prodajnih rezultatov) nikakor ne bo šlo?
Lahko imate še tako vrhunske izdelke po še tako odličnih cenah – če strank ne boste uspeli prepričati v nakup, bo vse zaman. Dolgočasno naštevanje tehničnih podrobnosti ali nerodni avtomatski prevodi v vaših strankah verjetno ne bodo vzbudili navdušenja, z dobrimi prodajnimi besedili pa se lahko stvari občutno spremenijo.
Photo by Igor Miske on Unsplash
Ali svoje potencialne stranke preusmerjate kar na svojo domačo stran? Super, če je ta dobro pripravljena – in če so vse vaše stranke popolnoma ista oseba. A ker smo ljudje različni, ker nas prepričajo različne stvari in ker imate nenazadnje verjetno tudi različne prodajne akcije, potrebujete različne pristajalne strani za različne ciljne skupine.
Odlična ponudba je prvi korak do uspešne prodaje, a če za vašo ponudbo ljudje ne bodo vedeli, je le malo verjetno, da bodo opravili nakup. Prodajna e-pošta je izjemno učinkovito (in cenovno ugodno!) orodje, ki vam omogoča, da veliki skupini ljudi v kratkem času predstavite svoje storitve oziroma izdelke.
Photo by Campaign Creators on Unsplash
Če boste strankam nakupovanje olajšali, bodo kupile več – to je povsem jasno, kajne? S pripravo vsebin, ki primerjajo različne izdelke, podajajo informacije o tem, na kaj je treba paziti pri nakupu, ter izobražujejo o prednostih in slabostih posameznega izdelka, boste svojim strankam prihranili kar nekaj časa in energije, s tem pa povečali možnost, da bodo nakup tudi dejansko opravile.
Se morda sprašujete, kako vam blog lahko pomaga pri prodaji? Enostavno, gre za moč informacij. Če boste strankam znali na prijazen in razumljiv način razložiti, zakaj potrebujejo vaš izdelek oziroma storitev (vsakršna podobnost z vsebino, ki jo pravkar berete, je seveda zgolj naključna), boste lažje opravili prodajo. Seveda se to ne zgodi vedno čez noč, vsebinski marketing je tek na dolge proge, vendar pa boste kaj kmalu začeli opažati prve pozitivne rezultate svojega truda.
Poskrbite, da bodo vaše kupce prepričale prave vsebine – in to pravočasno. No, pravočasno bi bilo pred kakšnim mesecem, a še vedno ni prepozno in vsekakor je bolje, da naredite vsaj nekaj, kot pa da ne storite prav ničesar in samo tiho upate, da se bodo prodajni rezultati čudežno izboljšali.
To boste najlažje storiti tako, da nam pošljete e-mail na info@pisanje-besedil.si, v katerem nam zaupate, kdo ste, s čim se ukvarjate in kakšne so vaše želje. Več informacij kot dobimo, hitreje se lahko lotimo dela, zato vključite čim več podrobnosti.
Ko bomo ugotovili, kaj potrebujete (morda vam bomo tekom tega koraka poslali še kakšno podvprašanje, ki nam bo pomagalo bolje razumeti vaše želje in potrebe), vam bomo poslali ponudbo. Če se boste odločili za sodelovanje z nami, jo boste potrdili, mi pa vam bomo poslali predračun, ki ga poravnate do dogovorjenega roka.
V dogovorjenem roku vam bomo poslali naročena besedila. Če se nam bo med pripravo pojavilo še kakšno vprašanje, se vam bomo oglasili – naš cilj je, da delo poteka čim bolj gladko in, glede na čas, ki je še na voljo, čim hitreje.
Photo by David Perkins on Unsplash
Ko vam bomo poslali pripravljena besedila, je čas, da jih pregledate in nam sporočite, če bi želeli, da kakšno malenkost spremenimo. Morda bi želeli vključiti še kakšno dodatno podrobnost, morda bi raje, da kak stavek obrnemo kako drugače, morda se vam zdi, da je kakšna beseda odveč. Vse te pomisleke bomo upoštevali in pripravili končno verzijo besedil.
Ko dobite končno verzijo besedil, je čas, da jih uporabite. Upamo in verjamemo, da boste z njimi dosegli odlične rezultate, in veseli bomo, če nas o njih obvestite. Seveda se bomo z vami z veseljem dogovorili tudi za nadaljnje sodelovanje.