Pisanje-besedil.si
  • O nas
  • Ponudba
  • Cenik
  • Reference
  • Kontakt
  • Blog
  • English
Scroll down
  • Pisanje besedil

5 tipov vsebin, ki jih potrebujete za boljše prodajne rezultate v praznični sezoni

5. 12. 2019
Veronika
0 Comments

Praznična sezona je pred vrati – in čeprav vas božične pesmi, pisane lučke in dejstvo, da vas bodo pod drevescem pričakala darila, od 12. leta naprej morda ne ganejo več tako zelo, pa bi vas moralo to vseeno še kako zanimati. Praznična sezona je namreč tudi najpomembnejše prodajno obdobje celega leta, zato bi bilo škoda, da ga ne bi izkoristili.

Želite letos prodati več? No, na to vprašanje odgovor že poznamo, malce bolj zapleten pa je odgovor na naslednje vprašanje: kako lahko letos prodate več? Odgovor se skriva v učinkoviti marketinški strategiji, pri kateri pomembno vlogo igrajo tudi dobra, prodajno usmerjena besedila. In katera so tista, brez katerih v prazničnem času (pa tudi sicer, če sanjate o vrhunskih prodajnih rezultatov) nikakor ne bo šlo?

Opisi izdelkov

Lahko imate še tako vrhunske izdelke po še tako odličnih cenah – če strank ne boste uspeli prepričati v nakup, bo vse zaman. Dolgočasno naštevanje tehničnih podrobnosti ali nerodni avtomatski prevodi v vaših strankah verjetno ne bodo vzbudili navdušenja, z dobrimi prodajnimi besedili pa se lahko stvari občutno spremenijo.

Photo by Igor Miske on Unsplash

Pristajalna stran

Ali svoje potencialne stranke preusmerjate kar na svojo domačo stran? Super, če je ta dobro pripravljena – in če so vse vaše stranke popolnoma ista oseba. A ker smo ljudje različni, ker nas prepričajo različne stvari in ker imate nenazadnje verjetno tudi različne prodajne akcije, potrebujete različne pristajalne strani za različne ciljne skupine.

Prodajna e-pošta

Odlična ponudba je prvi korak do uspešne prodaje, a če za vašo ponudbo ljudje ne bodo vedeli, je le malo verjetno, da bodo opravili nakup. Prodajna e-pošta je izjemno učinkovito (in cenovno ugodno!) orodje, ki vam omogoča, da veliki skupini ljudi v kratkem času predstavite svoje storitve oziroma izdelke.

Photo by Campaign Creators on Unsplash

Nakupovalni vodič

Če boste strankam nakupovanje olajšali, bodo kupile več – to je povsem jasno, kajne? S pripravo vsebin, ki primerjajo različne izdelke, podajajo informacije o tem, na kaj je treba paziti pri nakupu, ter izobražujejo o prednostih in slabostih posameznega izdelka, boste svojim strankam prihranili kar nekaj časa in energije, s tem pa povečali možnost, da bodo nakup tudi dejansko opravile.

Blog članek

Se morda sprašujete, kako vam blog lahko pomaga pri prodaji? Enostavno, gre za moč informacij. Če boste strankam znali na prijazen in razumljiv način razložiti, zakaj potrebujejo vaš izdelek oziroma storitev (vsakršna podobnost z vsebino, ki jo pravkar berete, je seveda zgolj naključna), boste lažje opravili prodajo. Seveda se to ne zgodi vedno čez noč, vsebinski marketing je tek na dolge proge, vendar pa boste kaj kmalu začeli opažati prve pozitivne rezultate svojega truda.

Zveni super, hočem ponudbo!

Ste pripravljeni, da ukrepate in izboljšate svoje prodajne rezultate?

Poskrbite, da bodo vaše kupce prepričale prave vsebine – in to pravočasno. No, pravočasno bi bilo pred kakšnim mesecem, a še vedno ni prepozno in vsekakor je bolje, da naredite vsaj nekaj, kot pa da ne storite prav ničesar in samo tiho upate, da se bodo prodajni rezultati čudežno izboljšali.

1. Povejte nam, kaj potrebujete

To boste najlažje storiti tako, da nam pošljete e-mail na info@pisanje-besedil.si, v katerem nam zaupate, kdo ste, s čim se ukvarjate in kakšne so vaše želje. Več informacij kot dobimo, hitreje se lahko lotimo dela, zato vključite čim več podrobnosti.

2. Potrdite našo ponudbo in poravnajte predračun

Ko bomo ugotovili, kaj potrebujete (morda vam bomo tekom tega koraka poslali še kakšno podvprašanje, ki nam bo pomagalo bolje razumeti vaše želje in potrebe), vam bomo poslali ponudbo. Če se boste odločili za sodelovanje z nami, jo boste potrdili, mi pa vam bomo poslali predračun, ki ga poravnate do dogovorjenega roka.

3. Pripravili bomo vaša besedila

V dogovorjenem roku vam bomo poslali naročena besedila. Če se nam bo med pripravo pojavilo še kakšno vprašanje, se vam bomo oglasili – naš cilj je, da delo poteka čim bolj gladko in, glede na čas, ki je še na voljo, čim hitreje.

Photo by David Perkins on Unsplash

4. Dogovorili se bomo o morebitnih spremembah

Ko vam bomo poslali pripravljena besedila, je čas, da jih pregledate in nam sporočite, če bi želeli, da kakšno malenkost spremenimo. Morda bi želeli vključiti še kakšno dodatno podrobnost, morda bi raje, da kak stavek obrnemo kako drugače, morda se vam zdi, da je kakšna beseda odveč. Vse te pomisleke bomo upoštevali in pripravili končno verzijo besedil.

5. Uporabite besedila in počakajte na rezultate

Ko dobite končno verzijo besedil, je čas, da jih uporabite. Upamo in verjamemo, da boste z njimi dosegli odlične rezultate, in veseli bomo, če nas o njih obvestite. Seveda se bomo z vami z veseljem dogovorili tudi za nadaljnje sodelovanje.

Zahtevajte ponudbo

besedila blog članek content marketing copywriting marketing pisanje besedil vsebinski marketing

Ustvarite besedila, ki jih nujno potrebujete za kar najbolj prodajno uspešen črni petek doslej

Theme by The WP Club. | Proudly powered by WordPress

Naša spletna stran za boljše delovanje uporablja piškotke. Strinjam se!
Če vam ti ne teknejo, kliknite za več informacij. Več
Piškotki

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vedno omogočeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT